♬Blues

Rebel Blues - James Songs

with용광로 2024. 9. 21. 07:40


Woke up this mornin', fire in my veins,
A rebel soul, breakin' all the chains.

Ain't gonna bow, ain't gonna break,
This world is mine to take.

Rebel blues, runnin' through my blood,
Can't be tamed, I'm risin' like a flood.
Rebel blues, I'm standin' tall,
In this fight, I ain't gonna fall.

Tried to keep me down, but I won't be still,
Ain't no man gonna break my will.

Got the power, got the pride,
I'm the storm you can't deny.

Rebel blues, runnin' through my blood,
Can't be tamed, I'm risin' like a flood.
Rebel blues, I'm standin' tall,
In this fight, I ain't gonna fall.

Maybe one day, they'll see me rise,
From the ashes, to the skies.

Rebel blues, runnin' through my blood,
Can't be tamed, I'm risin' like a flood.
Rebel blues, I'm standin' tall,
In this fight, I ain't gonna fall.

Rebel blues, oh, rebel blues.


오늘 아침 일어났어, 내 혈관에는 불이 타고
반항적인 영혼이 모든 사슬을 끊고 있어.

절하지 않을 거야, 깨지지 않을 거야,
이 세상은 내가 차지할 거야.

반항적인 블루스, 내 피를 흐르고 있어,
길들일 수 없어, 홍수처럼 솟아올라.
반항적인 블루스, 나는 꿋꿋이 서 있어,
이 싸움에서, 나는 쓰러지지 않을 거야.

나를 억누르려 했지만, 나는 가만히 있지 않을 거야,
아무도 내 의지를 꺾을 수 없어.

힘이 있고, 자존심이 있어,
나는 네가 부인할 수 없는 폭풍이야.

반항적인 블루스, 내 피를 흐르고 있어,
길들일 수 없어, 홍수처럼 솟아올라.
반항적인 블루스, 나는 꿋꿋이 서 있어,
이 싸움에서, 나는 쓰러지지 않을 거야.

언젠가는 내가 일어나는 것을 볼지도 몰라,
재에서 하늘로.

반항의 블루스, 내 피를 흐르고 있어,
길들일 수 없어, 홍수처럼 일어나고 있어.
반항의 블루스, 나는 꿋꿋이 서 있어,
이 싸움에서, 나는 쓰러지지 않을 거야.

반항의 블루스, 오, 반항의 블루스.